Πληροφορίες Αποστολής

1.Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η παραγγελία σας έχει επεξεργασθεί με επιτυχία! Μπορείτε να δείτε το ιστορικό παραγγελιών στη σελίδα του λογαριασμού σας και επιλέγοντας ιστορικό. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας. Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα!»

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση

Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και διαμορφώνεται ως εξής:

 Για παραγγελίες άνω και των 80,00 ευρώ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.
 Για παραγγελίες κάτω των 80,00 ευρώ τα μεταφορικά έξοδα είναι 3 ευρώ.

* στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ

Χρόνοι παράδοσης εσωτερικού

Τα προϊόντα μας αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα. 
Για παραγγελίες εντός Αττικής έως τις 15:00 η παράδοση γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Διαφορετικά παραδίδεται σε δύο εργάσιμες ημέρες.
Για παραγγελίες εκτός Αττικής η παράδοση γίνεται σε 1 εώς 4 ημέρες.

 

Έξοδα Αποστολής για το Εξωτερικό

 Για αποστολές στο εξωτερικό, την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, αφού υπολογιστεί το βάρος του δέματός σας, θα επικοινωνίσει μαζί σας  ο αρμόδιος της εταιρείας για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ενημέρωσή σας για το κόστος αποστολής.

Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή να παραλάβει το δέμα συγκεκριμένη ώρα και μέρα ή να τροποποιήσει τα στοιχεία παράδοσης θα πρέπει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας στο 210 9735787. Η εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις της μεταφορικής εταιρείας.

 

2.  Μη ολοκλήρωση παραγγελίας

Η εταιρία JAROSLAW PIOTR POPIELA ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής:

Το σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα.
Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα μέγεθος στο φυσικό κατάστημα, παράλληλα με το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

Ωστόσο σε περίπτωση που σας τύχει μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρειας θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.
 

3.  Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτη. 

Σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

4.Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από το φυσικό κατάστημά μας, έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. 

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργασίμων ημερών τότε η JAROSLAW PIOTR POPIELA ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. 

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). 

Σε περίπτωση αλλάγης μέγεθους,σχεδίου,χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με χρέωση δική του και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με τις ανάλογες χρεώσεις μεταφορικών (βλ. παράγραφο 6). Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων η χρέωση είναι 3 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος εφόσον έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά και αν η παραγγελία ήταν άνω των 80 ευρώ θα χρεωθείτε διπλά μεταφορικά, 3 ευρώ για την αποστολή και άλλα 3 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:


▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.